Erhan Erden SEyitgazi Belediye Başkan Adayı


Kasım indirimlerinde en çok nelerden şikayet ediliyor?

Kasım indirimlerinde en çok nelerden şikayet ediliyor?
Kasım indirimlerinde en çok nelerden şikayet ediliyor?
14 Kasım 2024 Perşembe Okuma 966

Kasım ayı, dünya genelinde ve Türkiye’de perakende ve e-ticaret sektörlerinin en hareketli dönemlerinden biri olarak öne çıkıyor. Yoğun alışveriş dönemi, artan satış hacimlerinin yanında tüketici memnuniyeti açısından bazı zorlukları da beraberinde getiriyor. Şikayetvar, ‘Kasım İndirimleri’ döneminde yaşanan yaygın şikayet konularını derledi.

Şikayetvar’dan yapılan açıklamaya göre; Kasım ayı, dünya genelinde e-ticaret sektöründe indirimleriyle anılan bir dönem olarak öne çıkıyor. ‘Black Friday’, ‘Efsane Kasım’, ‘Kasım İndirimleri’ gibi sloganlarla da Türkiye’de perakende sektöründe önemli ekonomik katkılar sağlıyor.2023 yılında Türkiye’de Kasım ayındaki e-ticaret hacmi, yıl genelindeki aylık ortalamaların yüzde 50 üzerinde seyretti. Kasım ayındaki kampanyalar sırasında toplam e-ticaret hacminin 500 milyar lirayı bulması beklenirken, bu artış dünya genelinde de benzer şekilde kendini gösteriyor. Örneğin, ABD’de 2023 yılı Black Friday satışları, bir önceki yıla göre yüzde 10 artarak 9,8 milyar dolara ulaştı.

Şikayetvar verilerine göre, bu alışveriş yoğunluğu beraberinde önemli şikayetleri de getiriyor. Platform, bu dönemle ilgili başlıca şikayet konularını şöyle sıraladı:

Siparişlerin geç teslimatı veya hiç teslim edilmemesi 

Tüketiciler, yoğun kampanya dönemlerinde siparişlerinin belirtilen tarihlerde teslim edilmemesi veya hiç ulaşmaması nedeniyle memnuniyetsizlik yaşıyor.

Yanlış veya eksik ürün gönderimi

Yoğunluk ve stok yönetimi problemleri nedeniyle yanlış ya da eksik ürün gönderimi, şikayetler arasında önemli bir yer tutuyor.

İptal edilen siparişler

Tedarik zincirinde yaşanan sorunlar ve stok yetersizliği, sipariş iptallerine neden oluyor ve bu durum tüketiciler için hayal kırıklığı yaratıyor.

Fiyat değişiklikleri ve iade sorunları

İndirim döneminde satın alınan ürünlerin fiyatlarının daha sonra düşmesi ve aradaki farkın iade edilmemesi, müşteriler arasında yaygın bir şikayet konusu.

Müşteri hizmetleri ile iletişim sorunları

Kasım ayındaki yoğun alışveriş dönemi, müşteri hizmetleriyle iletişimde aksaklıklara yol açıyor. Tüketiciler, sorunlarını çözmek için yeterli desteği bulmakta zorlandıklarını belirtiyor.

 



Gönderen: journal



YORUM YAZ
Bu habere yorumlar

Ekonomi

MEGEM’DE MEZUNİYET HEYECANI YAŞANDI
MEGEM’DE MEZUNİYET HEYECANI YAŞANDI
TÜRKİYE KADIN GİRİŞİMCİ AKADEMİSİ’NİN ESKİŞEHİR EĞİTİMLERİ BAŞLIYOR
TÜRKİYE KADIN GİRİŞİMCİ AKADEMİSİ’NİN ESKİŞEHİR EĞİTİMLERİ BAŞLIYOR
KIRGIZİSTANLI KARDEŞLERİMİZ ESKİŞEHİR’DE
KIRGIZİSTANLI KARDEŞLERİMİZ ESKİŞEHİR’DE
YAPAY ZEKA İLE GÖKYÜZÜNE TÜRK İMZASI
YAPAY ZEKA İLE GÖKYÜZÜNE TÜRK İMZASI
Elektrikte yeni dönem 1 Ocak’ta başlıyor
Elektrikte yeni dönem 1 Ocak’ta başlıyor
ETGB, Türkiye’deki Teknoloji Geliştirme Bölgeleri Sıralamasında Büyük Bir İlerleme Kaydetti
ETGB, Türkiye’deki Teknoloji Geliştirme Bölgeleri Sıralamasında Büyük Bir İlerleme Kaydetti
GENÇ İSTİHDAMI İÇİN YAPAY ZEKAYLA ÇALIŞAN SİSTEMİ HAYATA GEÇİRİLİYOR
GENÇ İSTİHDAMI İÇİN YAPAY ZEKAYLA ÇALIŞAN SİSTEMİ HAYATA GEÇİRİLİYOR
E-ticaret esnafı için ciro yapma taktikleri
E-ticaret esnafı için ciro yapma taktikleri
Şişecam’ın ilk dokuz aylık satışları 136 milyar lirayı buldu
Şişecam’ın ilk dokuz aylık satışları 136 milyar lirayı buldu
Kasım indirimlerinde en çok nelerden şikayet ediliyor?
Kasım indirimlerinde en çok nelerden şikayet ediliyor?
TEI’ye Happy Place to Work’ten 4 Sertifika Daha
TEI’ye Happy Place to Work’ten 4 Sertifika Daha
TÜRKAK Danışma Kurulu Toplandı
TÜRKAK Danışma Kurulu Toplandı
Eskişehir’in Ocak-Ekim İhracatı 3 Milyar Doları Aştı
Eskişehir’in Ocak-Ekim İhracatı 3 Milyar Doları Aştı
ESBEM, ESKİŞEHİR SANAYİSİNDE NİTELİKLİ İŞ GÜCÜNÜ GÜÇLENDİRMEYE DEVAM EDİYOR
ESBEM, ESKİŞEHİR SANAYİSİNDE NİTELİKLİ İŞ GÜCÜNÜ GÜÇLENDİRMEYE DEVAM EDİYOR
“sağlığın kapısı gıda hijyeni..."
“sağlığın kapısı gıda hijyeni..."
TEI’nin Eğitime Desteği Sürüyor
TEI’nin Eğitime Desteği Sürüyor
Eskişehir’in ilk ’Safran Hasat Şenliği yapıldı
Eskişehir’in ilk ’Safran Hasat Şenliği yapıldı
Eskişehir’de 42 Mahallede Eş Zamanlı Çiftçi Toplantısı Yapıldı
Eskişehir’de 42 Mahallede Eş Zamanlı Çiftçi Toplantısı Yapıldı
KALKINMA YOLU’NDA HEDEF YERLİ VE MİLLİ TREN SETİ
KALKINMA YOLU’NDA HEDEF YERLİ VE MİLLİ TREN SETİ
Isı Konforu ve Tasarruf İçin Kombinizi Verimli Kullanın
Isı Konforu ve Tasarruf İçin Kombinizi Verimli Kullanın
Eskişehir Sanayi Odası 56 Yaşında
Eskişehir Sanayi Odası 56 Yaşında
Türkiye Giyilebilir Robot Teknolojisinde Bölgesel Eğitim Merkezi Olacak
Türkiye Giyilebilir Robot Teknolojisinde Bölgesel Eğitim Merkezi Olacak
Eskişehir Gastronomi Derneği’nden S.S. Eskişehir İki Eylül Esnaf ve Sanatkarlar Kredi ve Kefalet Kooperatifi’ne Ziyaret
Eskişehir Gastronomi Derneği’nden S.S. Eskişehir İki Eylül Esnaf ve Sanatkarlar Kredi ve Kefalet Kooperatifi’ne Ziyaret
Cumhurbaşkanlığı Kararnamesiyle Tüm Emlak Danışmanları Birliği Kuruldu
Cumhurbaşkanlığı Kararnamesiyle Tüm Emlak Danışmanları Birliği Kuruldu
Doğalgazda kasım ayında tarife değişmedi
Doğalgazda kasım ayında tarife değişmedi
SSB, EÜAŞ ve TEI Arasında Önemli İş Birliği
SSB, EÜAŞ ve TEI Arasında Önemli İş Birliği
Türkiye Kart’la 47 bin 265 kullanıcı, 118 bin 273 kez seyahat ette
Türkiye Kart’la 47 bin 265 kullanıcı, 118 bin 273 kez seyahat ette
Alanlarında Uzman Olacaklar
Alanlarında Uzman Olacaklar
TEI, Türkiye’nin Millî Güçleriyle SAHA EXPO 2024’te
TEI, Türkiye’nin Millî Güçleriyle SAHA EXPO 2024’te
ESO’da “Dijital OSB Buluşmaları” Gerçekleştirildi
ESO’da “Dijital OSB Buluşmaları” Gerçekleştirildi
Silah temizlik ve koruma yağları millileşiyor
Silah temizlik ve koruma yağları millileşiyor

Bunlar da ilginizi çekebilir